Subject: Teavitus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Dec 2024 13:33:01 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Evecon OÜ ja Enery Estonia OÜ tuuleparkide kohaliku omavalitsuse
eriplaneeringu asukoha eelvaliku etapi lähteseisukohtade ja keskkonnamõju
strateegilise hindamise programmi täiendav avalikustamine

Lüganuse Vallavalitsus korraldab Evecon OÜ ja Enery Estonia OÜ
tuuleparkide kohaliku omavalitsuse eriplaneeringu (KOV EP) asukoha
eelvaliku lähteseisukohtade ja keskkonnamõju strateegilise hindamise
programmi täiendava avalikustamise, mille jooksul on igal isikul õigus
avaldada arvamust. Täiendav avalikustamine korraldatakse, kuna asukoha
eelvaliku lähteseisukohtade ja keskkonnamõju strateegilise hindamise
programmi avalikustamise toimumisest ei teavitatud planeeringuala ja
sellega külgnevaid maaomanikke kirjaga. Avalik väljapanek toimub
13.01-11.02.2025 valla veebilehel
<https://www.lyganuse.ee/evecon-ou-ja-enery-estonia-ou-tuulepargid>
https://www.lyganuse.ee/evecon-ou-ja-enery-estonia-ou-tuulepargid ja
tööaegadel Lüganuse Vallavalitsuses aadressil Keskpuiestee 20, Kiviõli.

Avalikud arutelud toimuvad 25.02.2025:

*	Kell 14.00 Sonda Rahvamajas aadressil Lembitu 9, Sonda alevik
*	Kell 16.00 Lüganuse Rahvamajas aadressil Lüganuse tee 25, Lüganuse
alevik
*	Kell 18.00 Kiviõli Kunstide Koolis aadressil Vabaduse pst 6,
Kiviõli linn

KOV EP eesmärgiks on leida kahe tuulepargi ja nende toimimiseks vajaliku
taristu püstitamiseks sobivad asukohad Lüganuse vallas. Planeeritavate
tuulikute arv on kuni 50 tuulikut, tuuliku eeldatav võimsus kuni 9 MW ja
tuuliku kogukõrgus kuni 300 meetrit. Planeeringuala koosneb erinevatest
osadest kogupindalaga ca 4000 ha ja hõlmab alasid Uljaste, Satsu,
Varinurme ja Koljala külade territooriumitel (ala 1), Koljala, Vainu,
Matka, Purtse külade ja Erra aleviku territooriumitel (ala 2a ja 2b) ning
Varja, Voorepera ja Aa külade territooriumitel (ala 3).

Planeeringu algataja ja kehtestaja on Lüganuse Vallavolikogu, koostamise
korraldaja on Lüganuse Vallavalitsus ning koostaja on OÜ Hendrikson & Ko.

Kirjalikud ettepanekud palume saata e postile
<mailto:[email-masked]> [email-masked] või aadressile
Keskpuiestee 20, 43199 Kiviõli, Lüganuse vald, Ida-Viru maakond.

Lugupidamisega

Dmitri Dmitrijev

vallavanem

Liisa Maria Mihhailov

5883 4908,  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]